Haberler

Birinci Yaşımızı Çeşitli Etkinlikler İle Kutluyoruz - TEYAK - teyak,1.yıl

Birinci Yaşımızı Çeşitli Etkinlikler İle Kutluyoruz

1. Yıl

Tekirdağ Yamaç Paraşüt Kulübü olarak kuruluşumuzun 1. yılını çeşitli etkinliklerle kutluyoruz. Geçtiğimiz hafta sonu 30 a yakın kulüp üyemiz ile Yeniköy'deki kulüp binamızda toplanıp güzel bir gün geçirdik. Bölgede kar yağışından dolayı uçuş tepelerine çıkışlarda zorlanmamıza rağmen,eğitim tepemizde, kar üstünde güzel bir yer çalışması yaptık.
İLK YILIMIZDA NELER YAPTIK ?
Geçtiğimiz bir yıl içinde çoğuna kulüp olarak bizim eğitim verdiğimiz 30'a yakın pilot arkadaşımızı bünyemize alarak, Türkiye'nin en geniş ve dinamik ekiplerinden birine sahip olduk. Herkesin gıptayla baktığı derslik,lojman,yönetim bürosu ve kafeterya bölümlerini içinde barındıran TEYAK kulüp binamızı hizmete sokarak belki de Türkiye'de bir ilke imza attık.Kulüp binamız çevresindeki yolların alt yapı çalışmalarını Tekirdağ Valiliği İl Özel idaresi ve Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin değerli katkıları ile tamamlayarak,yolların kilit taş ile döşenmesiyle çevre düzenleme çalışmalarını bitirdik. Bölgedeki konaklama sorununu çözmek için adımlar atıp, Yeniköy'de kulüp binamızın hemen yanındaki tarihi Rum evini kiraladık, böylece yeni sezonda konaklama hizmeti de vermeyi planlıyoruz. Evin restorasyon ve düzenleme çalışmalarına yakında başlanacak. Kulübümüzün 4x4 arazi aracını her türlü uçuş organizasyonunda ve kulüp faliyetinde kullanmak üzere hizmete soktuk. Eğitimin hayatta her alanda en önemli unsur olduğunun bilinciyle, bölgemizde bir ilki gerçekleştirerek, Trakya Kalkınma Ajansına yaptığımız eğitim projesinin kabul edilmesiyle, THK ile işbirliğine gidip, 28 arkadaşımızın uluslararası FAI Yamaç paraşüt sertifikalarını almasına vesile olduk ve bu kursun her yıl düzenli olarak yapılması kararını aldık. İniş alanında uçuş sonrası dinlenmek ve bir şeyler içebilmek amacıyla TEYAK karavan kafeyi hizmete soktuk.Fethiye Ölüdeniz Hava Oyunlarına katılarak bölgemizi ilk defa uluslararası bir organizasyonda temsil etmenin mutluluğunu yaşadık.İnternet'in en büyük kitle satış platformlarından biri ile anlaşıp yüzlerce kişiyi tandem uçuşlar ile gökyüzüyle tanıştırdık. İniş alanımızın tozlu zeminini kaplamak üzere yaklaşık 500 metrekare yapay çim aldık ve yeni sezon öncesi iniş alanına konforlu inişler için döşemeyi planladık. TRAKYAKA' ya yapıp teslim ettiğimiz yaklaşık 250.000 TL lik yeni projemizin kabul olması durumunda, bölgemize oldukça büyük bir doğa turizmi yatırımının gelmesine de vesile olmayı umut ediyoruz.
Daha ilk kuruluş yılımıza sığdırdığımız bunca başarılı çalışmayı asla yeterli görmüyoruz ve yaklaşmakta olan 2012 yılında çok daha büyük işler yapmanın hevesi ve azmini taşıyoruz.
Yamaç Paraşüt sporunun bölgemizde ve Türkiyede gelişmesi için her türlü çabayı gösteriyoruz,ve göstermeye devam edeceğiz.
Tüm yamaç paraşüt camiasına yaklaşmakta olan yeni yılda kazasız, belasız güzel uçuşlar dileklerimizle.